niedziela, 26 lutego 2012

Niedzielne poranki

6 komentarzy :

  1. brakuje mi znacznika "lubie to" straszne :< no bo co ja mam napisac: podoba mi sie, fajne w ciul. Kliknelabym tylko sobie i kazdy by wiedzial co mysle, chyba jestem na granicy normalnego czlowieka a czlowieka neo

    OdpowiedzUsuń
  2. Może warto by było olabelować komiksy? Tak, żeby można było je kategoriami przeglądać, lub też tematyką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Promocja człowieniu, promocja. Sprawiłeś, że przeglądnąłem Cały ten Twój blog, ale musisz coś więcej w tym temacie działać. Bo tak to właściwie same rysunki (które są fajne i smieszne) i tyle. W każdym razie - dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki wam za te wszystkie rady i pomysły ;)

    1. "Lubie to" możliwe, że wrzucę, jak dam radę jakoś wygrać z edytowaniem na bloggerze. Ale polubić można też na tym moim nieszczęsnym fanpage'u. Chociaż, wiem, że tu by było wygodniej.

    2. Nie wiem nawet jakie kategorie tu można by dać..."kotki,kutasy...", nie widzę tego :P chciałem zrobić numerowaną listę rozwijalną ze wszystkimi postami. Ale za durny na to jestem.

    3.Chyba poza komiksy nie wyjdę, wolę się specjalizować w jednej dziedzinie. Nie chcę zaśmiecać tu typowo blogowymi wyznaniami ("...och, ach, jechałem tramwajem i strasznie żul capił..."), ani nie będę innych cudów wymyślał. W necie jest pełno blogów tylko komiksowych i ja chyba przy tym zostanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię to już jest i BARDZO DOBRZE :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh. Jeden z tekstów mojego chłopaka na podryw mnie.xd Budzę się, a tu identyczny sms!

    OdpowiedzUsuń